3830

[3830] OK/OK Contest - OD5/OK1MU SOAB HP

To: <3830@contesting.com>
Subject: [3830] OK/OK Contest - OD5/OK1MU SOAB HP
From: CZECH EMBASSY BEIRUT" <CZECHEMB@cyberia.net.lb (CZECH EMBASSY BEIRUT)
Date: Mon, 13 Nov 2000 12:37:11 +0200
OK DX SUMMARY SHEET
Sender: owner-3830@contesting.com

Contest Dates : 11-Nov-00, 12-Nov-00

Callsign Used : OD5/OK1MU

Operator : OK1MU

Category : SOAB

Default Exchange : 599 + NR

Name : Pavel Prihoda

Address : Okruzni 331

City/State/Zip : Solnice 517 01

Country : Czech Republic

E-mail : ok1mu@yahoo.com

WEB : www.qsl.net/ok1mu=20

Team/Club : OKDXF,CCC,OKDXC

BAND Raw QSOs Valid QSOs Points Mults=20

80CW 75 75 225 57=20

40CW 108 108 324 66=20

20CW 118 118 354 81=20

15CW 126 126 378 77=20

10CW 132 131 393 76=20

Totals 559 558 1674 357=20

Final Score =3D 597618 points.

TRX : TS - 940S + 750W out

Ant : 10m - 4el, 15m - 5el, 20m+40m - LP, 80m - Delta Loop

Log : N6TR

Diky vsem OK/OM call za QSO. Na 160m jsem neslysel ani jednu call,SRI.

Na 80 metrech mela moje antena /nebo spis jeji zbytek, hi/ PSV 1 : 4,=20

takze kazde QSO byl mensi zazrak. Od 40m vyse jiz vse fungovalo jak melo =

a specialni dik patri vsem, kteri jste se na moji prosbu praladili i na =
jine

pasma. Opet se nasly 2 OK stanice, ktere predavali NR misto okresu a i =
pres

moji snahu jim to velice pomalym CW vysvetlit, se radeji po chvili =
odmlcely

- s temito call jsem QSO nelogoval. Skoda jiz klasicky male ucasti OM =
call.

I presto vsechno to byl prijemny i kdyz vice nez unavny zavod a =
dosavadni

rekord v kategorii SOAB se opet povedlo zlepsit. Oproti lonsku je v mem

logu 229 ruznych OK/OM call , coz je o 10 vice nez loni. Celkem jsem =
pracoval

s 99 ruznymi okresy OK/OM. Vsechny QSL budou opet vyrizovany OKDX =
Nadaci,

takze sve QSL listky posilat nemusite a QSL obdrzite automaticky.=20

I have observed all competition rules as well as all regulations =
established

for amateur radio in my country. My report is correct and true to the =
best

of my knowledge. I agree to be bound by the decisions of the Awards =
Committee.