[3830] YO HF YO7LFV SO SSB LP

To: 3830@contesting.com, yo7lfv@yahoo.com
Subject: [3830] YO HF YO7LFV SO SSB LP
From: webform@b4h.net
Date: Sun, 25 Aug 2013 19:26:57 +0000
                    YO DX HF Contest

Call: YO7LFV
Operator(s): YO7LFV
Station: YO7LFV

Class: SO SSB LP
QTH: polovragi
Operating Time (hrs): 7

   80:   0       0      0
   40:   0      60     26
   20:   0     153     34
   15:   0      64     23
   10:   0      29     13
---------------------------
Total:   0     306     96  Total Score = 136,320

Club:

Comments:

Anul asta am lucrat in stil de vacanta datorita musafirilor pe care i-am avut.
Cat am lucrat a fost o propagare destul de buna cu semnale frumoase.
Nu am lucrat nici o statie din SUA , am fost si LP si poate de asta dar in
schimb am lucrat cativa JA cu semnale ok . Nu am reusit sa intru in 80 m din
cauza focului de tabara care a durat mai mult decat ma asteptam , ce greu ard
lemnele HI.

This year I worked in holiday style because guests that I had.
I worked was a pretty good spread with beautiful signals.
I have not worked any U.S. state, we have been and this LP and can but instead
I worked a few signals JA ok. I managed to get in 80 m due campfire which
lasted longer than I thought, how hard the wood burning HI.

73! Rob yo7lfv / yp7p