3830

[3830] CQWW CW E74Y SO(A)AB QRP

To: 3830@contesting.com
Subject: [3830] CQWW CW E74Y SO(A)AB QRP
From: webform@b4h.net
Date: Tue, 27 Nov 2018 07:53:37 +0000
                    CQ Worldwide DX Contest, CW

Call: E74Y
Operator(s): E74Y
Station: E74Y

Class: SO(A)AB QRP
QTH:
Operating Time (hrs): 38

  160:  150     6       42
   80:  500    13       65
   40:  479    26       88
   20:  502    32       97
   15:   42     9       22
   10:    0     0        0
------------------------------
Total: 1673    86      314  Total Score = 1,132,400

Club:

Comments:

Please, translate this post!
WW DX je moj najdraži kontest.Uvijek ga čekam sa nestrpljenjem...posebno CW
dio.Nikada do sada nisam radio u SO-ALL band pa sam donio odluku da  probam mogu
li izdržati 48 sati rada.Htio sam isprobati i kako će se ponašati moj K2 koga
sam sklopio u Oktobru mjesecu.Postavio sam sebi cilj da summary score ne smije
biti ispod 500 000 poena Počeo sam pripreme početkom Novembra a vrijeme je
bilo super pogodno za postavljanje dodatnih anntena. FB53 Yagi je na stubu kao i
nekoliko inv. V dipola.Postavio sam 2 sloopera za 160m kao i 3 el. žičani bim
za 7 MHz u pravcu VE/USA, vertikalnu antenu za 80m.Baluni-ununi koje sam namotao
dali su očekivane rezultate u test probama.K9AY na 160m me oduševila u
prijemu.Čuo sam dosta DX stanica ali nisam mogao dozvati ni jednu.Veliki
problem mi je bio da priličan broj stanica nije mogao da primi moj znak pa sam
mora uvije kucati po 2-3 puta znak pri javljanju.Neki ni tada nisu uspijevali
primiti znak jer se ono prokleto "E" na početku E74Y vjerovatno
gubilo u QRM-u ili zato što kratko traje.Pretpostavljam da će biti dosta
stanica koje su me pogrešno primile bez obzira što sam dugo-dugo ponavljao moj
znak!!!!(Vidjećemo na UBN)Sa Rusima i Amerikancima nisam imao taj problem...98%
su primali od prvog poziva (CONGRATS)!U nedjelju sam morao prekinuti rad 5 sati
prije završetka kontesta jer više nisam mogao izdržati mada su uslovi na 80m
i 40m bili fantastični.Zahvaljujem svima koji su mi dali QSO poene a posebna
zahvalnosti ide onima koji su imali strpljenja da prime korektno moj znak
poslije 5 do 10 puta ponavljanja...73...E74Y...Čujemo se i iduće godine.

Posted using 3830 Score Submittal Forms at: http://www.3830scores.com/