[TOEC] SSA och SAC

Lars Aronsson Lars.Aronsson@forv.mh.se
Wed, 6 Sep 2000 16:22:21 +0200

Håkan,
jag håller fullständigt med dig! Man kan vrida allt i minst två riktningar,
till något som är positivt och framåtriktat eller till något som är raka
motsatsen. Livet är mycket roligare med en positiv hållning till
medmänniskor och omvärld - så ock till vår hobby!

73, Lars
SM3CVM - SM3X som fortfarande tycker att amatörradio är världens roligaste
hobby.