[TOEC] Re: SSA Contest Manager

Thomas Bevenheim thomas.bevenheim@swipnet.se
Mon, 3 Dec 2001 07:40:34 +0100

> Det behövs fortfarande en Contest Manager. Vi diskuterade
> lite kring detta i samband med SSA styrelsemöte idag och
> var överens om att några skulle hjälpas åt att försöka hitta en lösning.

Jag trodde det var självklart att Janne (SM3CER) skulle erbjudas denna post!?
Men han kanske har "häcken full" ändå . . .

73 ...thomas, SM6CNS [DU7CC]
Only for the D e s e r v i n g  and True-Blue B e l i e v e r s !
Welcome to the  G o l d e n  D a y s  of  DX'ing, meet with
some Extraordinary Personalities & DX'citing Exploits
from the Thrilling World of Amateur Radio.
Dog Xray Studio  www.dx.just.nu