[TOEC] TOPS 3.5 MHz - SM5AJV

Lars Aronsson sm3cvm@swipnet.se
Tue, 02 Jan 2001 22:20:11 +0100

Hej!
Jag körde lite i TOPS för första gången på många år. Det blev 145 QSO'n och
prel 10.788 poäng.

Häromdagen fick jag ett kort från G3AWR, till vilken jag skickade loggen.
Det visade sig vara fel att skicka loggen till Chris, loggen skall till
Helmut Klein, OE1TKW, Nauseagasse 24/25, A-1160 Wien, Austria!
Chris hade vänligheten att skicka min logg vidare till OE1TKW.

73, Lars
SM3X - SM3CVM

--
TOEC on the Web:          http://www.qsl.net/toec/