[TOEC] Re: NRAU-Baltic resultat - svar från LA9HW

Jan Almedal janalme@online.no
Sun, 07 Jan 2001 19:54:49 +0100

Hej!
Här kommer det svar jag fått från Jan, LA9HW.

73, Lars

Hei Lars.

Som du vet overtok jeg som Contest Manager sist vår, efter at fristen for
loggene var gått ut. Alle logger er således sendt til LA4EU, og jeg har
fått dem oversendt fra ham. Sammen med loggene fikk jeg oversendt en
total-liste med 'claimed scores'.  Denne listen, og de mottatte loggene
stemte overens.

Jeg har således hele tiden forholdt meg til de logger som jeg mottok, og
har sjekket i henhold til det.

Jeg har ikke hatt grunn for noen mistake til at logger skulle være 'kommet
bort'. Dersom det nå viser seg at deltagere har sendt logg (og fått
kvittering), og den ikke er med i resultatlisten, bør de kunne sende på
nytt. Jeg vil i så fall avvente tilsvarende reaksjon fra deltagere i de
øvrige land.

Jeg beklager den oppståtte situasjon, og vil ta den opp til diskusjon i
testkomiteen.

73 de
Jan / LA9HW

--