SV: [TOEC] IARU aktivitet

Info Marjavaara Resor AB Info Marjavaara Resor AB" <info@marjavaara.se
Tue, 10 Jul 2001 11:23:09 +0200

Jag hade planer att satsa seriöst, men tyvärr gick inte allt som planerad....
TH6DXX ligger i marken eftersom har inte lyckats rekrytera folk som hjälper till att hissa upp den i masten. Så nu är jag helt utan 20m antenn. Hann modifiera 3el quad till 15/10m innan fick upp TH6:n   :-(
En provisorisk 160m ant är på gång och 40m veritkal deltaloop är färdig, så ser det ut att bli Tourist III klass den här gången också.
Dessuton blev mitt första barnbarns dop flyttad pga testen så verkligen tråkigt för att fick inte ordning på antenner!

73 de SM5NBE