[TOEC] Iaru

Mikael Larsmark NV01-108@park.se
Fri, 1 Jun 2001 09:21:37 +0200

Hejsan!

Jag tror faktiskt att SK3W är vassare än vad SK0UX är på 20m.
Det är iaf vad jag tror. Med tanke på att de just fått upp 5/5/5el i en
60m mast............Och JLA har helt rätt, vi måste tänka på
vågutbredning mm.

De låga banden ska absolut vara så långt söderut som möjligt!

Jag ställer absolut upp som operatör!!

73 // Micke

73 // Micke (SM3WMV // SM3W)
#6 of WWYC