[TOEC] MT 11 CW SL3A

Jonathan Silvergran, SM3OJR sm3ojr@jonit.com
Sun, 18 Nov 2001 22:08:29 +0100

                               SSA MT 11 CW SUMMARY SHEET

     Contest Date : 18-Nov-01

    Callsign Used : SL3A
         Operator : SM3OJR

 Default Exchange : 599 # Z811

    Station descr.: TS440 100W
          Antennas: 40m - Fritt snurrande 3el mono (tror jag)
                    80m - En av vertikalerna i en 4-square

             Name : FRO avd 221
          Address : Box 72
   City/State/Zip : S-831 21  OSTERSUND, SWEDEN
          Country : Sweden

        Team/Club : Jemtlands Radioamatörer - JRA

   BAND   Raw QSOs   Valid QSOs   Points   Mults

   80CW       16          16         32       9
   40CW       19          19         38      12

 Totals       35          35         70      21

    Final Score = 1470 points.

 Soapbox Comments
 ________________

 Första MT på många år för mig - kul! Nu blir det flera!
 Stormen hade grejat lite med antennerna på klubben så jag är
 lite osäker på vad jag egentligen körde med, men det fungerade
 ju i alla fall.

73!
Jon, SM3OJR

Secretary / Contest manager - Top Of Europe Contesters
E-mail: toec@qsl.net

Manager - "Field Hunters List"
Submissions: fieldlist@pobox.com

Chairman / QSL manager - Contest station SL3A / SL3ZV
E-mail: sl3zv@qsl.net

ICQ: 7319834