[TOEC] : [TOEC] Försäkringar

Håkan Ericsson Håkan Ericsson
Wed, 10 Apr 2002 23:00:59 +0200

Det går ju att skratta åt reflexerna, men kom med någon information
som är aktuell idag.
Hos vilket bolag är det idag möjligt att få "ett antal basbelopp" eller 72000kr inskrivet
i villkoren ?
Enligt mina erfarenheter så är det väldigt svårt. Vilket bolag skall jag byta till Micke ??

73's  LBN  Håkan