[TOEC] SO2R

Jan Erik Holm sm2ekm@telia.com
Sat, 03 Aug 2002 08:23:00 +0200

När det nu är så här lite aktivivitet på denna reflektor kan
man ju aktivera lite, få se om det blir nått.
Sitter och grunnar på hur man bäst skyddar RX  i Radio2
då Radio1 sänder, värst då man har båda på samma band
för då hjälper ju inte bandpassfiltren, har lite idér själv
men fler idér mottages gärna.
Nån som vet var man får tag på mic kontakter till FT1000D
(samma till FT847 kanske oxo MP´n)? Vet inte om Elfa , har
ingen katalog hemma så jag kan kolla, skulle nog tro att Elfa
kanske har.
Nån som blivit less/fått över bandpassfilter och/eller band-
data decoder boxar så är jag intresserad?
Jag är också på jakt efter en liten matchbox, typ MFJ 941E,
kanske nån har en liggande.
Sen om nån har lite pengar över går det även bra att bara
skicka dom till mig.

73 Janne SM2EKM