[TOEC] [TOEC] Re: [TOEC] QTH i månadstest

erik.hyllander erik.hyllander" <sm0lzt@svessa.se
Wed, 20 Feb 2002 20:46:02 -0500

Hej,
jag använder SM0LZT under nio månader och SM5LZT under sommarperioden och alltså olika församlingar. Det är helt ok. BNZ har dock ett problem, hans checkprogram klarar f n  inte av att lägga ihop poängen i sammandragen (kvartal och år) utan han måste göra detta manuellt. Och alltså komma ihåg detta vid dessa tillfällen. Det skulle gå  lika bra med t ex SM0LZT/5, rimligtvis.

En kommentar: Om man kör för någon klubb så får man tillgodoräkna sig "borta"-poängen om det är högst 150 km fågelvägen från klubben till platsen där man befinner sig. Ref. reglerna på CER's contest-sidor på webben.
73 Erik
toec-admin@contesting.com: