[TOEC] Contestcallen

Jan-Eric Rehn - SM3CER Jan-Eric Rehn - SM3CER" <jan-eric.rehn@telia.com
Sun, 6 Jan 2002 16:19:04 -0000

Hej!

De senaste informationerna jag fått från SSA om alla
ändringar av specialcallen kom i min brevlåda den 14
december 2001. De blev införda dagen efter, alltså
lördagen den 15/12.

Förmodligen har Eric/JSM missat att meddela mig om
din inbetalning...

Jag ändrar enbart i listorna när jag fått info
direkt från SSA.

De enda gånger jag ändrar "på eget bevåg" är när
giltighetstiden gått ut och jag inte fått info om
förlängning från SSA.

73 de Janne

Jan-Eric Rehn - SM3CER - Contest call: 7S3A
SAC 2000 Contest Committee Chairman
E-mail: sm3cer@contesting.com - ICQ: 11074897
SM3CER Contest Service: http://www.sk3bg.se/contest/
SK3BG Web Site: http://www.sk3bg.se/
Mostly QRV in MS or MM from: SK3BG - SK3HQ - SK3IK - SL3ZV
K6U at WRTC-96 / Referee at WRTC-2000