[TOEC] NRAU SSB SM0W

Teemu S Korhonen hamradio@svessa.se
Mon, 13 Jan 2003 21:43:15 +0100

Ja NRAU var rolig som vanligt, bra fart, mycket splatter, mycket breda

Körde DX på natten före (dumt), i alla fall så motade jag mig upp
(motvilligt) en halvtimme efter att SSB delen hade börjat. Konfade TR
och satte igång så 45 min av testen "gick åt skogen", blev väl
halvhygglo resultat på den tiden.

/Teemu SM0WKA & SM0W

 NRAU BALTIC SUMMARY SHEET

     Contest Date : 12-Jan-03

    Callsign Used : SM0W
         Operator : SM0WKA

         Category : NRAU 03 SSB

 Default Exchange : 59 # SL

             Name : Teemu S Korhonen
          Address : Tradgardsgatan 19, 8tr
   City/State/Zip : SE-172 38 Sundbyberg
          Country : Sweden

        Team/Club : TOEC

   BAND   Raw QSOs   Valid QSOs   Points   Mults

   80SSB      44          44         88      33
   40SSB      79          79        158      48

 Totals      123         123        246      81

    Final Score = 19926 points.