[TOEC] Fw: SK9HQ

Jan-Eric Rehn - SM3CER - 7S3A jan-eric.rehn at telia.com
Fri Jul 4 19:05:15 EDT 2003

Hej!

Det är lika bra att samtliga contestintresserade på
TOEC-reflektorn får se allt detta tjafsande hit och dit.

Jag lämnar gärna över co-ordineringen av SK9HQ till någon annan,
som känner för det. Jag orkar inte och vill inte hålla på och
tjafsa på det här viset. Det finns mycket roligare saker att
syssla med!

Jag har tydligen trampat Mikael, SM4THN på tårna.
Men - det är svårt att vara alla till lags - speciellt om man
inte får reda på alla fakta.

Kanske någon av er som anmält intresse av att köra SK9HQ kan ta
över planeringen? Hör av er i så fall, så lämnar jag över de
uppgifter jag har.

Trevlig fortsättning på sommaren!

73 de Janne

Jan-Eric Rehn - SM3CER - Contest call: 7S3A
SSA Contest Manager - SWEDEN
E-mail: sm3cer at contesting.com - ICQ: 11074897
SM3CER Contest Service: http://www.sk3bg.se/contest/
SK3BG Web Site: http://www.sk3bg.se/
Also QRV in MS or MM from: SI9AM - SK3IK - SL3ZV
K6U at WRTC-96 / Referee at WRTC-2000 and WRTC-2002