[TOEC] SSA:s hemsida

owe persson sm3cwe.owe at telia.com
Tue Nov 4 00:50:04 EST 2003

Teemu!
Nej jag känner inte till nåt avtal mellan dig och SMK! I så fall borde jag ha
sett det pappret! Kan Du möjligen skicka mig det ?? Annars är det ju ord mot ord!
Vem ska jag tro på??  Du eller Gunnar?
Det jag grundar mitt uttalande på är följande:
3. Teemus hävdande av copyright på hemsidan.
Att jag som ordf inte inte drev frågan till sin spets berodde på att det bara rörde sig om ca 1 vecka innan en ny hemsida kommer. Eftersom Teemu hotade med rättsliga åtgärder
skulle det betyda minst 1 basbelopp i självrisk för vårt juridiska biträde  och om han fick rätt skulle jag få dagsböter.
ha en trevlig fortsatt helg
73 de Gunnar

Mobbad? Jag fattar inte vad du menar!
Det enda jag vet är att du har sagt att SSA inte får använda "din lay-out" för du har copyright.
Jag har inte varit med i diskussionen i övrigt.

Härmed slutar jag diskussionen.

73 de Owe /SM3CWE