[TOEC] Specialsignaler

Eric Lund eric at itri.se
Thu Nov 6 10:01:18 EST 2003

Hej,

man lär sig nya saker varje dag och igår lärde jag mig att det inte går att
maila excelfiler hur som helst. Jag skickade filen hem till mig, och visst
kom den fram, men utan alla vackra färger.

Idag har jag skrivit om hela listan i ett word-dokument och kopierat över
innehållet direkt i e-postbrevet som jag mailar till listan strax efter
detta brev.

Det blir inte lika vackert, men fyller dock ändå sin funktion som en
superaktuell lista över alla specialsignaler med enställigt suffix.

Hör av er ni hittar några fel eller har några undringar.

73 Eric SM0JSM