[TOEC] SM2DMU:s station

Mikael Larsmark sm3wmv at bredband.net
Sun Sep 7 23:00:33 EDT 2003

Hejsan!

Den är riktigt grym och ännu häftigare att uppleva i verkligheten.
Jag har varit förbi där några gånger när jag kört test ifrån SK2KW
och var även förbi där i sommras (träffade dock inte Rainer utan vi
körde förbi) när jag hämtade TS850n av Lasse (SM2HWG).

Allt är verkligen proffsigt gjort men att lära sig köra därifrån kan inte
vara så lätt från början, med tanke på alla antennmöjligheter :) Även
roligt att småchatta med Rainer på 2m under testernas gång :)

Grymt är ordet!

//Micke (SM3WMV // SM3W)