[TOEC] Expedition i portabeltesten

Peter Sundberg sm2cew at telia.com
Fri May 14 13:58:26 EDT 2004

Tyvärr har jag av eget misstag kallat till ett SM2-meeting med loppis nu på
söndag, så jag missar portabeltesten detta år. Hur man kan vara så klantig
vet jag inte, men när jag satt i mars och sökte efter ett passande datum
för meetinget så lyckades jag pricka in dagen för portabeltesten.

Nåväl, som det ser ut så hade det blivit en snöig affär detta år i kontrast
mot förra året då det var soligt och varmt, så man slipper i alla fall den
prövningen..  :-)

Lycka till alla som kör testen!

73/Peter SM2CEW

At 18:40 2004-05-13 , you wrote:
>För att möta den hårdnande konkurensen, planerar SK5EW att ge sig ut på en
contest-expedition i våromgången av portabeltesten. Vi ställer kosan mot
Värmlands finnskogar. Exakt plats är inte bestämd, men någonstans i
trakterna av Lesjöfors hoppas vi hitta ett lämpligt portabel-QTH.