[TOEC] CQWW CW

Jan Erik Holm sm2ekm at telia.com
Sat Nov 20 09:35:43 EST 2004

Lycka till Göran, vi kanske hörs på nått band före
testen.
Säger samma sak, hoppas det blir många SM stationer
i loggen samt att SM stationerna spottar oss flitigt
på clustren.
Jag far på Tisdag morron, är säkert QRV Tisdag kväll
någon gång.
Jag kör single band 20m men förståss kan det ju bli
ändring på den punkten, är inte riktigt säker på att
20m är det smartaste bandet att köra.

73 Janne SM2EKM --  CN2KM