[TOEC] SAC

Teemu, SM0WKA teemu at sm0wka.com
Thu Sep 15 06:53:21 EDT 2005

Det beror förmodligen på det stora ointresset för contest i Sverige. Contest
ses av de flesta som någon slags "farsot" och det är nog här problemet
ligger.

WKA ämnar att köra SAC CW i helgen, som vanligt var Murphy här i början på
veckan med baciller och smittade ner WKA, så idag är läget halsont + 38
grader på termometern... Som vanligt FAN! Om inte Auroran slår till och
spelar sina spratt i etern så gör väl febern det...

73 de Teemu SM0WKA - SM0W