[TOEC] SAC

SM5DJZ Jan/John smfivedjz at tele2.se
Fri Aug 4 07:19:31 EDT 2006

Hej igen
Jo Tord har nog rätt.
SM har mig veterligen ALDRIG vunnit landskampen tyvärr.
Inte ens på 60-talet.
Jag gjorde lite djupdykningar ner i gamla QTC under min tid som testledare
och kunde inte hitta en enda gång.
Närmast var vi nog med under en miljon points i skillnad. Minns inte när
det var men runt 80-talet.

Rgds Janne SM5DJZ