[TOEC] Fw: SK6HQ + rapport från Brasilien

Eric Lund eric at itri.se
Thu Jul 6 05:19:29 EDT 2006

Kom inte in på TOEC från min Hotmailadress så jag vidarebefordrar mailet här
från jobbet, men eventuella svar please till sm6jsm at ssa.se . Kan meddela att
40 m CW är taget av SM6FKF. 160 meter CW och/eller SSB av SM6CTQ, liksom
även 10 och/eller 15 meter CW. Det finns fortfarande utrymme för fler.

-jsm