[TOEC] W7EJs station i Marocco

Jan Erik Holm sm2ekm at telia.com
Fri Sep 15 02:51:22 EDT 2006

Tack för tipset Micke. Hade inte sett det där förut, visste att
Jim höll på med nått men inte att det var klart.

Fränt att bara kunna klicka på sitt QSO och lyssnad på det,
första gång jag ser att nån gjort så.

Nej nu åter till antennarbetena, håller på att bygga om mina
80m vertikaler, måste ha det klart innan snön kommer.
Tyvärr har jag blivit lite försenad i mina antenn renoveringar
pga av att det blev lite hus renovering som var tvunget att
göras först.

Blir ingen SAC aktivitet till helgen från min sida. Möjligtvis
SSB delen om jag får allt någolunda färdigt fast jag tvivlar.

73 lycka till i SAC

SM2EKM