[TOEC] Prognos för helgen

Jan Hallenberg sm5djz at hotmail.com
Thu Sep 21 05:41:13 EDT 2006

DET ÄR NU DET GÄLLER !!!!!
Vi har vid ett flertal tillfällen lyckats vinna SAS men bara CW-delen.
När SSB-kommer in i bilden åker vi på smisk så att OH ALLTID har vunnit hela
SAC.
Tänk om alla som deltog på CW-delen också ställde CW-nyckeln åt sidan
och plockade fram mikrofonen med tillhörande DVK, Voice-recorder eller
dylikt.
Och helst oxo samma Multi/Muli-gäng som CW-delen och gärna några fler!!!
Själv sade jag ju att SSB-delen skulle jag stå över till förmån för
RTTY-testen.
Men nu tar jag tag i det sura äpplet och ändrar mig. Det blir SSB-satsning
med SA5D
före RTTY. CQWW-RTTY kommer ju även nästa år, men en liknande satsning på
SAC
vet man ju inte om det kan bli igen...

Inte bara blev det maktskifte i Rosenbad i helgen.
Låt det även bli ett tronskifte på SAC-2006

73 de SM5DJZ / SA5D