[TOEC] Kom ihåg att vitlista mig

Peter Forsberg Sm2odb at kommunicera.umea.se
Tue Sep 26 11:24:45 EDT 2006

Jag använder ett spamfilter och troligtvis gör du det också.
Jag har vitlistad dig och det
innebär att jag kommer att få all epost som du skickar till mig.
Du skulle göra mig väldigt  glad om du skulle vilja vitlista mig i ditt spamfilter.
Om du inte har ett spamfilter kan jag  rekommendera SPAMfighter. Det är ett gratis spamfilter för Outlook och Outlook Express.

Du hittar gratis version av SPAMfighter här:
http://www.spamfighter.com/Pro

Jag hoppas att du vitlistar mig så att vi kan eposta varandra på ett säkert sätt i framtiden.

Med vänliga hälsningar

Peter Forsberg