[TOEC] SM2CEW i SMP

Håkan Olsson sm6eqo at bredband.net
Fri Aug 31 06:39:25 EDT 2007

Jag ante dä´....!
Att det fanns många som ropade mig, men som inte jag hörde.
Så ut kommer mina signaler i alla fall, det är ju en sak som är klar!

Det verkar som om man antingen skall fundera på en MFJ-1025 eller något
liknande ( http://users.tpg.com.au/ldbutler/NoiseCancelling.htm ) eller
kanske man skall fundera på om man inte skulle sätta upp en "Bäver" där
uppe i skogen...

73 de
Håkan