[TOEC] 8S0C Resultat CQWW 2007 SOAL

Claes "Mel" Carneheim sm0mpv at Stockholm.bonet.se
Sun Oct 28 19:51:25 EST 2007

Kul att 10 metar var öppet. Tyvärr så var jag tvungen att pyssla med annat delar av helgen så det blev bara 21 timmar jag var igång. Fick i hopp 100 länder totalt. Körde bara multipliers förutom de svenskar som ropade upp mig för att få en multiplier.

73 de Claes

        Band    QSOs    Pts  Cty   ZN
         3.5      43      54   43    6
           7      39      61   39    7
          14      67     122   66   17
          21      65     139   65   17
          28      33      45   30    8
       Total     247     421  243   55

           Score : 125 458
             Rig : IC756PRO 100W

        Antennas : W3DZZ, KT34XA

      Total Time Off 26.93 hours
      Total Time On 21.07 hours

--
Jag använder gratisversionen av SPAMfighter för privata användare.
 8511 spam har blivit blockerade hittills.