Testresultat - långa vs. korta eller inga alls

Rolf Salme sm5mx at yahoo.com
Mon Apr 21 22:29:39 EDT 2008

Hoho from Hanoi,

För en tid sedan kommenterade Ingemar -AJV - någonstans -  den eviga frågan om publicering av contestresultat och hur omfattande sådana borde vara. På denna sega uppkoppling kan jag inte hitta diskussionen, varför jag lägger ut min egen kommentar här på TOEC lite i efterhand.

Min enda kommentar är, att jag tycker det är viktigt att man alltid  uppmärksammar när svenska stationer gör förnämliga insatser i tävlingar, även om det alltså inte är nödvändigt att ha med hela resultatlistan varje gång.

Det är alltid lika inspirerande att se när folk lyckas väl. Det går faktisk att köra tester med framgång från SM också!

73,
Rolf
SM5MX

Rolf  T  Salme,  SM5MX