[TOEC] WPX CW

Håkan Olsson sm6eqo at bredband.net
Tue May 27 03:25:30 EDT 2008

Tack för de vänliga orden Bengt!

Nu är väl mina förutsättningar inte riktigt lika fina som dina. Jag har
ingen möjlighet att sätta upp någon beam till exempel. Bättre antenner
än de jag redan har lär jag ha svårt att få lov att sätta upp. Å andra
sidan spelar det kanske inte så himla stor roll när solen väl är
tillräckligt befläckad.

Var så säker, jag skall göra mitt bästa att detronisera dina rekord! :-)

73 de
Håkan / SM6EQO