[TOEC] Slöhet - trötrthet

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Tue Apr 21 23:52:54 PDT 2009

Heissan från Finland...

Jag bara undrar om ung är undan eller över 50 i Sverige? I vårt land jag och mina kompisar av aktiv contest-generation börjar fylla 50 i några år.

Rigtig unga contest-killar är mycket rar också i Finland.

Hur kunde vi attrahera dom, det vet jag inte. Om ni hittar "kloka stenet", bäretta till os...

Tomi OH6EI