[TOEC] Dubbeltest?

sm5ajv at qrq.se sm5ajv at qrq.se
Fri Oct 1 08:42:53 PDT 2010

Hej!
Jag provade att köra som RK3AWL med WinTest 4.6 i SAC och det funkar
att även logga stationer utanför Skandinavien. Dock sätts poängen till
noll, men det spelar kanske mindre roll. Multipliers blir lite svårare
att hålla reda på om man vill köra båda testerna. Men loggningen funkar
så vitt jag kan se.

73
SM5AJV / SE5E