[TOEC] Fw: Hur ska jag tolka svaret?

Mats Strandberg sm6lrr at gmail.com
Tue Apr 12 21:37:05 PDT 2011

Hej Allan och Owe och Er andra ;)

Utan att till hundra procent veta vad mina kära "landsmän" har hittat på för
finurligt denna gång...  skulle jag tro att meddelandet betyder att allt är
ok.

"Yuor log in the Gagarin Cup 2011 was computer procedding" betyder
sannolikt:  Your log in the GC 2011 Contest has been processed by the
computer

Men för säkerhets skull ska jag kolla med de som organiserar GC.

Kan ta ett par dagar innan de svarar, men återkommer.

73 de LRR