[TOEC] SJ2W Station Tour

Mikael Larsmark mike at sm3wmv.com
Mon Apr 30 14:35:09 PDT 2012

Hej gubbs

Jag höll en liten presentation på SSA:s årsmöte som främst bestod i visningen av en film jag klippte ihop där jag gick runt och visade stationen. Jag filmade alltihopa med en mobilkamera med ett 19mm aluminiumrör som stativ.

Ni kan gå in på http://www.sj2w.se/contest/ och titta om ni är nyfikna.

När jag kom åter till SJ2W möttes jag av en källare full med vatten. Tack och lov så var det ca 2cm marginal till att ett av stegen hade hamnat under men nu klarade sig allt utom ett rum med trägolv och ett Svebry-agg som lustigt nog stod och gick dränkt i vatten, ett hyffast betyg må man väl säga?

73 de Micke, SM2WMV (SJ2W)