[TOEC] SSA HF Cup - Rookie category?

SM6U, Rickard sm6u at sk6aw.net
Mon Aug 27 03:38:13 EDT 2012

> Kanske (om möjligheterna tillåter) att man kan dela upp resultatlistan i
> två delar:

Tekniken är inte förberedd för det, det krävs omprogrammering av sidan. Kanske
inget jättejobb men undertecknad har fullt upp med planerade loggrobotar
närmaste 4-6 månaderna (dvs. vill man driftsätta ny funktionalitet innan 2013
måste man hitta någon programmerare med tid över).

> Kan detta förslag ge något?  Vi har ju ett gäng som fick sitt contestdop i
> IARU och det vore kul om de kunde stimuleras till fler stordåd.

Förslaget som sådant funderar jag på, drar det någon aktivitet? Gör det det är
det givetvis positivt! :-)

> 73 de RM2D - SM6LRR, Mats

/Rickard
  SM6U