[TOEC] SSA Contest University också i RDXC - UPDATE!

Jörgen Norrmén jorgen.norrmen at telia.com
Wed Mar 11 18:18:01 EDT 2015

Hej Contestvänner!

Jag vill korrigera en felskrining jag gjorde, när jag skickade iväg
signal/namnlista i helgens veckobrev, SSA Contest University.
Rätt  signal för Tore Andersson är SMØNCS, SCØN
Rätt ska vara rätt!!

Hörs på banden 21-22 mars, från SSA Contest University, i Russian DX
Contest, med nedanstående amatörradiosignaler:

SA3BXA/Magnus,
SA3CNC Robin,
SA3CNW Fredrik,
SAØNCS, SCØN, Tore,
SM5MRQ Jan,
SM3XAX Ulla,
SA3CAT Owe,
SA3CFO Michael “Micke”
SA3BPG Markus,
SM3EXM Erik,
SA3PAU Paul,
SA7JMA Jörgen
och naturligtvis SI9AM

TACK för förtroendet att få arrangera SSA Contest University på SI9AM,
Holmstagården, Utanede.

//
73 de
SM3FJF Jörgen
Utbildningsansvarig och lärare SSA Contest University

SM5SIC Göran
Lärare SSA Contest University

Info www.si9am.com under rubriken, Kommande aktiviteter