[TOEC] EUHF Champ SE5E(SM5AJV) Mixed LP

Mats Strandberg sm6lrr at gmail.com
Mon Aug 8 08:07:28 EDT 2016

Grattis Ingemar till bra kämpeinsats!

Märkte att du körde LP och det var litet trixigt att göra dig på något av
banden.

Jo, inbands SO2R både för multiplier och okörda stationer tror jag hade
varit en hit...

Tonno fick tydligen en match av RW7K.  Tänka sig, 2200 QSO nästan på 12
timmars körande. Verkligen imponerande, även om konditionerna säkerligen
gynnade Svartahavsområdet mer än Tartus djupa skogar.

LY5Rs CW Only LP sticker onekligen ut en hel del i den kategorien...  25%
mer poäng än tvåan LY2AJ.  CW ONLY HP har en betydligt vanligare skillnad
mellan Topp-3 placeringarna.

http://3830scores.com/currecscores.php?arg=hWscWz1givin

73 de Mats RM2D