3830

[3830] UR DX OZ4CG SO CW LP

To: 3830@contesting.com, oz-contest@contesting.com
Subject: [3830] UR DX OZ4CG SO CW LP
From: webform@b41h.net
Date: Sun, 4 Nov 2012 06:44:00 -0800
                    Ukrainian DX Contest

Call: OZ4CG
Operator(s): OZ4CG
Station: OZ4CG

Class: SO CW LP
QTH: JO75ic
Operating Time (hrs): 12:17

  160:    0     0       0
   80:  100     0      41
   40:  104     0      44
   20:  125     0      35
   15:  105     0      33
   10:   16     0      10
---------------------------
Total:  450     0     163  Total Score = 338,062

Club: Danish DX Group

Comments:

Her er så resultatet af Ukranian DX på CW herfra stationen.

Først og fremmest endnu en gang til lykke med bornholmsmesterskabet til
Karsten, OZ4FF!  Han er bare så sikker på resultatet, at han sagtens kan sove
længe søndag morgen, og alligevel indhente forspringet :-))

Bortset fra en kort periode lørdag eftermiddag, kørte jeg udelukkende S&P, og
stationerne lå tæt og var lige til at "plukke".

Der var ret gode forhold synes jeg: Jeg havde ZL2AGY fint igennem på 20 M
søndag morgen, og kort tid efter WA6O på 40M også  med fint signal, men jeg
kunne ikke komme igennem pile-up'en...

Jeg hørte også OZ8SW fint på 15M lørdag eftermiddag og OZ2TF på 10M
søndag formiddag, men heller ikke her kunne jeg komme igennem.

Når der er mange om buddet, slår en lavthængende G5RV ikke rigtig til.....
(Det er ikke en beklagelse - bare en konstatering!)

Det er også sjovt at følge med på http;//cqcontest.ru, - men det havde
været endnu sjovere, hvis der var flere OZ-stationer med.

Riggen her som sædvanlig: Kenwood TS590S (100W) og G5RV i 8 meters højde.

Vy 73 Carsten / OZ4CG

Posted using 3830 Score Submittal Forms at: http://www.hornucopia.com/3830score/