3830

[3830] OK/OM DX CW OL4W(OK1IF) SOSB/80 LP

To: 3830@contesting.com, ok1if@volny.cz
Subject: [3830] OK/OM DX CW OL4W(OK1IF) SOSB/80 LP
From: webform@b4h.net
Date: Sun, 15 Nov 2015 11:26:48 +0000
                    OK/OM DX Contest, CW

Call: OL4W
Operator(s): OK1IF
Station: OL4W

Class: SOSB/80 LP
QTH: Liberec
Operating Time (hrs): 12

  160:
   80:  354   215
   40:
   20:
   15:
   10:
-------------------
Total:  354   215  Total Score = 81,055

Club:

Comments:

Při inventuře zařízení pro LP jsem zjistil, že mám pouze FT857 a malý
líný laptop. Interface byl bez Winkeyer. Tato kombinace vytvářela mnoho
zajímavých příhod, kdy jsem místy vytvářel nové morse znaky. Podle
pořadových čísel protistanic, bylo možno zjistit, že už je na čase
předělat podmínky. Zkrátka už se téměř není s kým spojovat. Pokud to
jde u SSB části, proč by to nemělo jít i v CW? Pouze tímto opatřením se
na prázdná pásma snad přitáhnou další závodníci.

Posted using 3830 Score Submittal Forms at: http://www.3830scores.com/