[CCF] Hannun viesti selvemmin + lisätietoja

Timo Timo" <timo.klimoff@kolumbus.fi
Tue, 18 Apr 2000 11:41:16 +0300

WRTC-kilpailu suomalaisesta näkökulmasta

SRAL on nimennyt WRTC-kilpailuun Suomen edustusjoukkueeksi Arin OH1EH ja
Timon OH1NOA. He tulevat sitten käyttämään heinäkuussa IARU-kilpailussa
jotain S567A-tyyppistä kutsumerkkiä kilpaillessaan 52 muun vastaavan tiimin
kanssa. Kaikilla joukkueilla on suurin piirtein samantyyppinen asema
(tribander ja langat + 100W).
Timolle ja Arille tullaan valitsemaan vielä varmistukseksi yksi varamies,
toivottavasti löytyisi joku, jolla olisi mahdollisuus kustantaa itsensä
paikan päälle Soveniaan.
Kilpailuhengen mukaisesti on herännyt kysymys siitä minkälaisia äijiä olemme
Sloveniaan lähettämässä, eikö meidän joukossamme olisi parempiakin
henkselinpaukuttajia? Niinpä onkin päätetty haastaa edustajamme omaan pikku
WRTC-skabaamme. Tämä kisa on sijoitettu K.S.Sainion muistokilpailun yhteyteen.
Neljä haastajajoukkuetta pyrkii näyttämään taivaan merkit Arille ja Timolle.
Slovenian malliin on meilläkin käytössämme hienot asematunnukset, sillä
kilpailun tasapuolistamiseksi on päätetty perustaa 10 väliaikaista SRAL:n
asemaa, joilla kaikilla on 100W tehoa ja dipoliantennit. Nämä suffiksiltaan
yksikirjaimiset asematunnukset tulevat kaikki käyttämään kauttamerkillä
erotettua perinteisen piirijaon numeroa kutsun lopussa. Näin saadaan eroa
muihin yksikirjaimisiin tunnuksiin kertakuulemalta. Tunnukset kerrotaan
käyttäjille vasta viime vaiheessa. Tiimit muodostetaan
ilmoittautumisperiaatteella. Kilpailumanagerit valitsevat tiimit, mikäli
tarjokkaita on liian kanssa eli yli neljä paria.
Meillä ei ole tarjota T-paitoja kuten slovenialaisilla, mutta uusia
päänahkoja ja ylimääräisiä Kiertoliikennepalkintopisteitä sekä
hyvityspisteitä kyllä löytyy.
Huomatkaa myös että K.S.Sainion muistokilpailun kellonajat on siirretty
takaisin pilkkumaksimin mukaisiin kuosiin. Lisäksi vältämme päällekkäisyyden
Formula 1 ajojen kanssa.
Puoli tuntia ennen KSS-kisan alkua kaikki tiimiasemat voisivat ilmoittautua
(omilla kooleillaan) taajuudella 3666 kHz. Samoin heti kisan jälkeen,
jolloin kerätään ennakkotulokset. Tämä ennakkotulosten kokoaminen koskee
tietysti kaikkia asemia.

Hannu . OH3WW
SRAL Kilpailuohjaaja

--