VS: [CCF] "Hami" leffa

Heino Jukka jukka.heino@mail.kajak.fi
Sun, 23 Apr 2000 11:39:37 +0300

Apropå, eikös muuten joskus 1950-luvulla pyörinyt leffa, jossa hameilla oli
jotain tekemistä leffan tarinan kanssa? Joskus 1956 tai jotain sitä rataa. -
Muistelen että Vipusessa oli siitä kuvakin, kun kaksi hikistä ukkoa workkii
innokkaasti mitä lie. Leffan nimi taisi olla jotain SOS kaikki hiehet (jep,
ei minun virheeni, vaan taisi tämä nimi olla tässä muodossa Vipusessa).
Jukka OH8OB