[CCF] Vanha kunnon FINTEST

Tomi Ylinen OH6EI tomi.ylinen@pp.inet.fi
Thu, 27 Apr 2000 18:38:46 +0300

Vanha kunnon Fintest löytyy zipattuna http://ccf.contesting.com/fintest.zip
mikäli jollakin ei sattuisi olemaan. Mikko OH3LIM teki aikanaan hienon
ohjelman joka edelleen toimii hienosti. Harmi silti että hän ei enää ole
jatkokehittänyt Fintestiä.

Sainion haastekilpailu hoituu tällä suoraan, tässä on säännöissä 99X-optio
päällä. Tosin tämän vuoden säännöissä 99X-kertoimet on eri arvoisia kuin
piirit ja
sitä ei ohjelma osaa laskea mutta kisan aikana pysyy ainakin kerrointilanne
selvillä.

Piirinumeron Fintest katsoo tunnuksesta eikä kuntanumerosta, joten siinä
kannattaa olla tarkkana.

Lokeja tarkastamaan lupautuneena tiedotan, että vaikka lähetät väärin
lasketun summaryn ja lokifileen, pisteet tulee tarkastuksen kuluessa
laskettua uudelleen. Lokifileen editoiminen ei siis ole välttämätöntä.
Tulos on tietysti kohteliasta laskea oikein.

Fintest toimii näppäimiltään paljon kuten CT. Menu löytyy F10:n takaa ja
valikkoja seuraamalla ohjelma aukeaa helposti. Itse olen workkinut OH-kisat
suoraan kompuutterilla jo ties kuinka monta vuotta, eikä tulisi enää
mieleenkään käyttää kynää ja paperia. Suosittelen.

Ja kertauksena: kun otatte fileen ulos sähköpostitettavaksi, F10 ->
Tiedostot ->Talleta ASCIIna.

t Tomi OH6EI

--
FAQ on WWW:               http://www.contesting.com/ccffaq.html