[CCF] RE: [CCF] Kymmenen syytä miksi en ollut mukana Joulukisassa

jukka.klemola@nokia.com jukka.klemola@nokia.com
Thu, 28 Dec 2000 13:12:11 +0200

Kylläpäs tulee piiskaa.

En osaa muuten tuohon vastinetta antaa kun julkisesti
pyydetään.

Timollekin tiedoksi että minä en tosiaan boikotoinut
ketään kun en ollut kisassa mukana.

Jos joku oli jättänyt kutsuni OH4A workkimatta,
se on hänen asiansa. Toivoakseni Tomi pärjäsi.

Minulle ei sopinut yksikään kymmenestä käskystä.
Yhdestoista sääntöni oli että en nähnyt riittävän
tarpeelliseksi osallistua.
Resurssit toki olisivat; kyse on prioriteettien
asettamisesta eli huvittamisesta.

Henkilökohtaisuuksia vastaanotan mieluummin suoraan
kuin tällä tai millään muullakaan foorumilla.

Timolle:
Ketkäs muut eivät osallistuneet siihen kisaan,
tuntekot syyllisyyttä. Muisti on pitkä.

Minulle juuri soitettiin ja sanottiin että älä vastaa
sille Klimoffille kun se vaan toivoo saavansa josnkun
riitapukarin.

No; viimeinen maili tästä aiheesta.
On muutakin hommaa.

73,