[CCF] Fw: [CCF] CCF:n WWW-sivujen ylläpito

Timo Timo" <timo.klimoff@kolumbus.fi
Sun, 31 Dec 2000 11:43:52 +0200

> Hei,
>
> CCF:n kotisivujen (ccf.contesting.com) päivityksistä vastaa tällä hetkellä
> Timo OH1NOA (oh1noa@qsl.net). Toimittakaa hänelle suoraan kaikki
> infot, muutokset ja parannusehdotukset. Itse olen sivussa ainakin
> toistaiseksi.
>
> Hyvää Uutta Vuotta kaikille!
>
> 73 de Kari, OH2XX

CCF:n sivuille etsitään myös toista webmasteria.
Tehtävänä olisi mm. members ja forthcoming activity sivujen päivitys.

Vaatimukset:
- mahdollisuus käyttää päivityksessä "Microsoft Extensions" vai millä nimellä näitä nyt sitten oikeasti kutsutaan eli käytännössä päivitys tapahtuu Windowsin "ohjattu web-julkaisutoiminto":a käyttäen (FTP ei mahdollinen). Jos käytät työpaikkasi konetta, palomuuri saattaa olla esteenä (tämän takia esim. Kari ei voi olla tällä hetkellä webmasterina)
- auttava HTML-kielen taito
- mahdollisuus nopeaan päivitykseen (=saavutettavuus)

Ota yhteyttä Kariin oh2xx@sral.fi tai minuun oh1noa@qsl.net niin kerromme mistä on kyse.

Timo OH1NOA

--
FAQ on WWW:               http://www.contesting.com/ccffaq.html