[CCF] WPX ennakkotuloksista risuja ja ruusuja

Klimoff Timo timo.klimoff@pt3.tempo.mol.fi
6 Jun 2000 11:39:06 +0200

Jollei sitä joku ole vielä huomannut niin CCF:n kotisivuilla on kerätty WPX SSB
ja CW osien ennakkotuloksia. Tällä hetkellä meillä on kasassa 216 miljoonaa kun
nykyinen ennätys on 211M. Muutama ilmoittamaton CW tulos puuttuu vielä.
Olen katsellut N8BJQ:n kotisivua "sillä silmällä": ainakaan OH6Y:n ja XX9TRR:n
kutsuja ei näkynyt SSB lähetettyjen lokien listassa joten ne olen
poistanut/tulen poistamaan ellei muuta ilmene (lista on päivätty 31.5.00). Sen
sijaan uutena tuli UFB VP6BR:n tulos yli 8 miljoonaa, joka paikkaa hyvin.
Slovenialaiset toki saattavat voittaa silti. Kannattaa kuitenkin vilkaista
sivua:
http://ourworld.compuserve.com/homepages/n8bjq/mm.html
ja katsoa kutsua S52Z (yli 30M pts) ...

Varsinkin kun tuota CW-listaa katsoo niin paljon enemmän olisi voitu tehdä.
Ilahduttavaa oli, että nämä "small guns" ovat kantaneet aika hyvin kortensa
kekoon ja pitivät runsaasti kusoja. Sen sijaan monella CCF:n ns. big gun
jäsenellä tuntuvat isot mastot ja stakit lähinnä toimivan maiseman rumentajana
ja mätänevän pystyyn käytön puutteesta.
Yksi ilmainen vinkki: meili CCF:n postituslistalle voipi poikia operaattorin
asemalle (on todistettavasti ainakin joskus toiminut).

Timo OH1NOA
email: timo.klimoff@te-keskus.fi
       oh1noa@qsl.net (home)

FAQ on WWW:               http://www.contesting.com/ccffaq.html