Re: [CCF] RE: [CCF] Case HG1S + tapahtumakalenteri a kesälle

jussi-pekka.sampola@vacon.com jussi-pekka.sampola@vacon.com
Sat, 24 Jun 2000 13:25:41 +0200

... ja jos tässä tapauksessa haluaisi olla hieman naiivi, niin voisi vaikka
ehdottaa näin nimipäivänä, että boikotoidaan kyseistä asemaa seuraavissa
kontesteissa.

Ihme kun kukaan ei ole CQWW:ssä intoutunut antamaan samalla mitalla
takaisin.... ja eikun satunnaisgeneraattorit käyntiin....

No ei kai nyt sentään. Todellisuudessa itse olen sillä kannalla, että avoin
rakentava
keskustelu (siinä tapauksessa kun kerran näyttöä on huijaamisesta) on paras
lääke
tämän tyyppisen syövän tappamiseen. Toivon mukaan lokien tarkastustoiminnot
kehittyvät muissakin kontesteissa CQWW:n tasolle.

Kaikesta huolimatta "Kuplivaa Jussinpäivää!"

J-P

--
FAQ on WWW:               http://www.contesting.com/ccffaq.html
Submissions:              ccf@contesting.com