VAST:[CCF] RE: [CCF] Vs: [CCF] SAC lehdistöss ä ja CCF lehdistössä

Klimoff Timo timo.klimoff@pt3.tempo.mol.fi
12 May 2000 14:45:47 +0200

Taustayhteisö=
SRAL
SRAL = minä ja sinä eli me kaikki ...
Joten tuloksien valmistuttua (Hannu varmasti kaipaisi vapaaehtoisia myös lokien
tarkastustyöhön, nimimerkillä viimeksi SAC-lokit OH1EH:n kanssa tehnyt ...)
varmaan vapaaehtoiset voivat ilmoittautua jutun tekoon.

Asiasta aasinsillan kautta:
uusimmassa NCJ:ssa on OH1EH:n kokoama kuvakimara tammikuun CCF Meetingistä.
Tosin täytyy ihmetellä kun katsoo mitä kuvia on valittu, että onpa NCJ:lläkin
_todella_ pulaa kuvista (tähän kohtaan hymiö).

73, Timo OH1NOA

MIME:jari.jokiniemi@nokia.com:

>Kuinkas se nyt näin kääntyi? Minä kun ajattelin lokien tarkastajien ja
>taustayhteisön kiljuvan riemusta näin hyvän idean julkipanosta - ja
>suorastaan kilpailevan siitä, kuka saa kirjoittaa. Parhaat jutut tulevat
>suoraan sydänverestä, joten esimerkiksi alla lainattu OH6EI edustaa
>täsmälleen optimaalista kirjoittajaprofiilia tähän tarkoitukseen.
>
>Joka tapauksessa pohjaksi tarvittaisiin ne tulokset.
>
>-Jari

Timo Klimoff, yritysneuvoja/Business Adviser
Satakunnan TE-keskus - Yrityspalvelu ENTER
email: timo.klimoff@te-keskus.fi
       oh1noa@qsl.net (home)
WWW:   http://www.te-keskus.fi
       http://www.ypenter.fi