[CCF] WPX haasteet ja mahdollisuudet

jukka.klemola@nokia.com jukka.klemola@nokia.com
Fri, 26 May 2000 14:06:16 +0300

Terve,
Minä kun aina väitän kaikenlaista niin heitän mantran
lisäksi porkkanan kehiin.

Väite:
Väitän että paras single op (36h) voittaa M/S asemat (48h)
kun lasketaan skoore per workittu tunti.

Itse haastoin OF3F tiimin moisella kertoimella symbolista
kuohuviinipulloa vastaan.
Tasoitus 1MM/1VR/2MA kolmikolle on melkoinen kun workin
20 singleä etelä-suomesta.

Ulkomailta tehtyjä skooreja ei lasketa.

Haaste:
20 single ja ainakin M/S pytyt on nyt varattu kohtuullisen
rajan ylittävän yrittämisen taakse.

SSB:llä suomesta ei tainnut mennä yhtäkään 40 single lokia
vaikka pyttykin oli jo ostettu.
80 ja M/M pytyt menevät aivan ala-arvoisille skooreille ja
160 singlen skoore ei ole hyvä sekään.

Haastan luovat yksilöt huomaamaan että workkiminen kannattaa
ja pienelläkin skoorella voi saada pyttyä.

73,
jukka

--
FAQ on WWW:               http://www.contesting.com/ccffaq.html