Vs: [CCF] Fwd: Nuorison aseman korostaminen SRAL:n toiminnassa

Timo Timo" <timo.klimoff@kolumbus.fi
Thu, 9 Nov 2000 19:47:39 +0200

> Toisaalla lehdessä on esitelty liiton hallitukseen pyrkiviä henkilöitä,
> joissa oli taas useampiakin tuttuja naamoja ja aktiivisesti
> radioamatööritoimintaan suhtautuvia henkilöitä. Nuorin näistä
> ehdokkaista oli 34vuotias korkeakoulututkinnon suorittanut perheenisä.
> Mielestäni tämä ikäjakautuma on varsin huolestuttavaa, varsinkin kun
> viimeiset vuodet olemme huolestuneina seuranneet harrasteporukkamme
> 'ukkoutumista'.
>
> Mitenkään asettamatta ko. henkilöiden osaamista millään osa-alueella
> kyseenalaiseksi, ihmettelen kuitenkin miten nuorisotoimintaa katsotaan
> [...]

Mielestäni nuorisonäkökulman esilletuomiseen ei itse tarvitse nuori. Riittää kun on "nuorekas" ajatusmaailmaltaan. Usein tällaisissa hallituksissa liian nuorelta kaverilta puuttuu se kokemus ja auktoriteetti jolla saadaan omat näkemykset esiin. Mikäli MAZ tarkoitti "ettei sinne tarvitse vanhoja käpyjä valita" niin sinänsä nykyisistä ehdokkaista valitettaessa hyvä valintaperuste ;)

BTW, ken äänestämään menee, niin nyt siellä on aika monta kontestien ja CCF:n päälle ymmärtäviä kavereita. Seuraavista kannattaa siis valita: OH2BCI, OH3BU, OH4MDY, OH8CW ja OH8SR !

73, (epäpoliittinen) Timo OH1NOA
PS: Koska ei ilmeisesti Harrilla ei ollut tämä postituslista jakelussa niin näin julkisestikin onnittelut harmoonisen johdosta - taisi mennä jenkkibandille ;)

--
FAQ on WWW:               http://www.contesting.com/ccffaq.html
Submissions:              ccf@contesting.com